miercuri, 30 octombrie 2013

"Mare concurs de Halloween" - Premiile merg la...

Buhuhu! Dupa multe deliberari anuntam si castigatorii. Sunteti pregatiti? Se aud tobele?
 
 
 
 In mod sigur nu a fost usor. Am primit multe idei, am facut tot posibilul sa fim impartiali. Am tinut cont de originalitate, implicare si de feedback-ul pe care l-au obtinut postarile concurentilor in albumele noastre. Acest ultim amanunt l-am tinut secret tocmai pentru ca totul sa fie "pe bune". Oricum, din punctul nostru de vedere sunteti cu totii castigatori.

Premiile le anuntam in mod aleatoriu, in ordinea intrarii in album, nu dupa importanta lor:

1. Frunze la punga

Alfabet ReCreativ ( alias Adela, Tia si Khloe )
http://gradinitaalphabet.wordpress.com/2013/10/10/frunze-la-punga/

2. Décor ieftin de Halloween

Decor trimis de Laura Frunza:
http://laurafrunza.com/2013/10/17/decor-ieftin-de-halloween/

3. Pisica si Dovleac din piese de Lego

Autor: Inocentiu Lung, Loc. Costeiu, jud. Timis
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=472922662822434&set=a.469777603136940.1073741887.211837122264324&type=3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=472922702822430&set=a.469777603136940.1073741887.211837122264324&type=3&theater

4. Activitati sperioase

Activitati propuse de Roxana Lungu pe Mami, joaca-te cu mine!
http://roxana-rusu.blogspot.ro/2013/10/activitati-sperioase.html

Asteptam pe mail-ul de inscriere revendicarea premiilor. Pentru toti cei care nu apar pe lista de mai sus oferim o reducere de 10% pentru orice comanda de pe Cartile Bufnitei pana la sfarsitul anului.

2 comentarii:

  1. Multumim pentru premiu! Mi-a placut concursul organizat de voi si singurul meu regret a fost ca ai simtit nevoia sa te justifici cu privire la atitudinea ta fata de Halloween. E pacat ca sunt oameni care nu inteleg, pur si simplu, ca e o joaca si ca nu sarbatoreste nimeni nimic rau/negativ/diabolic. la origini, chiar se pare ca a fost o sarbatoare crestina (se sarbatoreau toti sfintii care nu erau deja in calendar) si oamenii se costumau fioros ca sa-i sperie pe cei care i-ar fi impiedicat sa serbeze sfintii. Ca multe altele, e o sarbatoare care a degenerat intr-un mare circ comercial. Asta nu inseamna ca nu ne putem bucura de ocazie ca sa ne jucam si sa cream lucruri frumoase alaturi de copiii nostri sau, macar, s-o deghizam intr-o sarbatoare a recoltei. Nu voi intelege niciodata de ce unii oameni sunt asa incrancenati pe nimicuri.
    P.S. Nu ma lasa sa comentez altfel decat daca ma loghez pe wordpress, am rugamintea sa stergi tu numele blogului din campul de nume, si sa treci Laura si atat. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Laura pentru ca ai acceptat provocarea. Chiar ne-am bucurat mult sa te avem alaturi de noi. Nu le-am vazut ca pe niste justificari. Din lunga mea experienta cu oamenii ( lucrez in vanzari de mai bine de 10 ani) am deprins o multime de tehnici prin care sa reusesc ca mesajul meu sa fie receptat corect. Sensul cuvantului "sarbatoare" in sine a degenerat grosolan in vietile noastre. La fel de agresati suntem fie "Sf. Valentin" sau "Dragobete", "Sfintele Sarbatori de Pasti" sau de "Craciun". Consumatorismul, bata-l vina. Ne este corect sa ii spun unui indian ca "Diwali" nu este o sarbatoare minunata sau unui neamt ca "Sf. Martin" nu face doi bani. In continuare Bufnita ramane un spatiu plin de toleranta.

    RăspundețiȘtergere