joi, 24 octombrie 2013

Si eu sunt TEDx..."Despre bufnite si brand-uri"


Prima data am auzit de discursurile TED in timpul specializarii de Animator Socio-Educativ. Nu avusesem de-a face cu discursuri motivationale pana atunci, dar mi-a placut imediat ideea. In acelasi an am vrut sa particip la TED-urile de la Cluj, dar nu se stie din ce pricina nu am primit un raspuns de confirmare la mail.
Insa undeva prin luna aprilie a acestui an am primit un telefon de la Simona Copil. Cum sa refuzi sansa de a face parte din comunitatea oamenilor neobisnuiti? Am mai avut confirmari ca fac o treaba buna, dar acesta era deja un mare pas inainte. Ne-am intalnit cu cei din echipa TEDx Cluj la un Atelier si am tras un cadru scurt de cateva secunde.

"Te invat sa te joci cu copilul tau. Pentru ca nu exista NU SE POATE. Eu sunt TEDx."

Si uite, cam asa a iesit. Cu voce tremurata, usor timorata, coplesita.



 Pe data de 2 noiembrie 2013 am sa ma aflu in sala.

Dar asta nu este tot.

Urmatorul pas este "O Bufnita la televizor in emisiunea Brandu' lu' Chinezu ". Si daca nu esti atent „ începi să vezi Bufnițe peste tot" :)
 http://kidsplusactivities.blogspot.ro/2013/10/despre-bufnite-si-branduri.html?spref=fb

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu