miercuri, 27 noiembrie 2013

Calendarul de Advent...


CONCURS!
Calendarul de Advent! Premiile merg la…

De 3 zile mă foiesc şi mă zoresc. În ochii mei sunteţi toţi câştigători. Am despicat postările în fel şi chip, am cerut opinii de la Domnul Bufniţă, de la Puiul de Bufniţă, de la mămici de pitici. Am observant cu încântare admiraţia pe care o purtaţi unii faţă de postările celorlalţi. Am tras cu ochiul pe multe multe pagini că să văd care mai este trend-ul pe net. Va spun sincer, nu îmi este uşor.

Dar vorba lungă…

Categoria originalitate şi execuţie

În căutarea misterului Sărbătorii de Crăciun
Aveţi aici postarea originală.


Categoria  povestea din spatele calendarului
Îngeraş pe o scară
Pentru că în acest caz câştigătoarea nu are un blog, doresc să redau mai jos povestea.

"Calendarul nostru de Advent este puţin altfel. E o scară care urcă şi în fiecare zi îngeraşul mai face un pas. Iar noi trebuie să-l ajutăm. Îi oferim cadouri, împărţim mâncarea cu el, îi desenăm ... că să fie fericit şi să poată urcă mai uşor cele 24 de trepte. Matei e la vârstă în care doreşte să dăruiască, să ajute ..aşa că las să curgă povestea prin imaginaţia lui. Împărţim mărul pe care tocmai îl mâncăm, îi lăsăm şi lui mâncare, îi desenăm şi lui castele, îi cântăm Va întrebaţi cum împărţim? Anul trecut aveam o farfurie special pregătită în geam pentru îngeraş. El venea şi se servea de acolo dacă dorea Copiii au atâta imaginaţie încât trebuie să le dai numai un capăt de idee
Idea calendarului mi s-a clarificat în minte în drum spre casă, când Matei şi David au început să culeagă ramuri şi vreascuri. Posibil că am mai văzut calendare sub formă de scară şi ideea stătea latentă undeva dar cel de azi l-am creat din ce mi s-a oferit Chiar şi inelul de metal l-am găsit tot azi pe drum spre casă, în staţia de autobuz.
Eu n-am numerotat scările, încă vizualul are mai mare impact pentru copiii mei. Iar regulă o respectă şi fără numerotare: în fiecare dimineaţă îngeraşul mai face un pas.
M-a întrebat Matei de ce nu sunt egale scările: pentru ce nici zilele până la Crăciun nu sunt la fel. Unele ne par mai lungi altele mai scurte, unele sunt mai line, altele sunt cu ţepi. Unele ni se par mai uşor de trecut, altele mai greu. Nimic nu e uniform în viaţă, important e să păstrăm ritmul

Pentru cei care vor să încerce:
• 24 de ramuri, beţişoare, vreascuri, creioane, orice care ar putea constitui o scară
• Sfoară, aţă groasă
cu care se fixează scările
• Un vârf simbolic, ceva către care urcă scară
• Îngeraş, MoşCrăciun, Steluţa: care urcă pe scară (noi l-am legat cu aţă aurie, de sărbătoare).
Timp de execuţie: 30 minute:)"
 
 Pentru că au mai fost o idee şi o poveste la care am devenit pur şi simplu subiectivă am mai creat pe loc o categorie.

Premiul special

 
Calendar de mică măsmăruţă
Peripeţiile ei le descoperiţi aici

Mulţumesc tuturor! Fiecare părticică din sufletul vostru care aţi împărţit-o cu noi îmi este foarte dragă. Am să vă păstrez şi am să vă preţuiesc la loc de cinste.

Aşteptăm pe mail-ul de înscriere revendicarea premiilor. Pentru toţi cei care nu apar pe lista de mai sus oferim o reducere de 10% pentru orice comandă de pe Cărţile Bufnitei până la sfârşitul anului. O să primiţi în acest sens un cod.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu