luni, 11 noiembrie 2013

CONCURS..."Calendarul de Advent"


 Anuntam zilele acestea o gramada de oferte foarte tentante pentru Craciun de la Usborne. Si ne-am gandit sa preintampinam sezonul cadourilor cu un CONCURS.


"Calendarul de Advent"


Perioada de desfasurare: 11.nov.-25.nov.2013

 Iata ce aveti de facut:

1. Trimiteti o idee sau mai multe de Calendar de Advent realizat cu manutele voastre. Poate sa fie si o idee realizata in anii trecuti. Ideal este sa aveti mentionata si eventuala sursa de inspratie. 

2. De asemenea, ne-ar placea sa ne oferiti si detalii despre ce se va  ascunde in casutele lui, sa ne spuneti si o poveste.

3. Si nu in ultimul rand, sa dati Like&Share paginii noastre de facebook  Cartile Bufnitei

Nici de data aceasta premiile nu au sa fie trase la sorti. Se va tine cont atat de originalitatea si de executia calendarului, cat si de povestea din spatele lui.

Toate ideile au sa fie postate, cu numele voastre, intr-un album special pe pagina Bufnitei.

Iar acum mult asteptatele premii:
                        
 Pentru fetite...    
  


Peste 32 de pagini de activitati pentru Craciun si nu numai, pentru toate fetitele indragostite de inger, zane si sclipici, cu explicatii clare si indicatii pas cu pas, usor de urmat. Ca sa nu mai vorbim de cele 250 de stikere.


  Pentru baietei...

O minunata colectie de idei si tehnici dedicate desenelor de sezon, fie ca doriti sa confectionati felicitari si decoratiuni pentru brad, fie ca urmeaza sa personalizati hartia de impachetat.

Va asteptam ideile pe adresa de mail: bufnitaceainteleapta@gmail.com  si va rugam sa specificati premiul ales.


Bufnita va ureaza... Mult succes!



8 comentarii:

  1. E nemaipomenita ideea. Pana acum am tot cumparat diverse calendare de ciocolata, dar ar fi interesant si de mesterit noi unul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Incercam sa raspundem provocatii, am dat atentie concursului cam tarziu, poate reusim sa bricolam ceva si noi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Melitta, chiar ma gandeam astazi la voi. Mai aveti timp pana luni, inclusiv. Sunt tare tare curioasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am avea timp, anulez tot ce am inceput :) deja am idee cum va fii ... daca iese frumos facem public :)
      Iti trimit tie rezultatul(poze) sau pot sa postez pe blog si iti dau link-ul?

      Ștergere
  4. am trimis si eu pe ultima suta de metri calendarul nostru pe perete :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes :) !
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=491908287590538&set=pb.211837122264324.-2207520000.1385424858.&type=3&theater

      Ștergere
  5. Ce idee faina!Eu am vazut tarziu provocarea,dar tot voi face un calendar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar te rugam. Promitem sa pretuim ideea ta si povestea la fel de mult ca si cele deja "calificate".

      Ștergere