vineri, 22 noiembrie 2013

Decoratii din citrice...



Am găsit rătăcite prin Scorbură, într-un borcănel,  şi nişte bucăţi uscate de portocale şi de mandarine. De fapt am o grămadă de borcanele cu "nimicuri" de acest fel. Unele sunt rămăşiţe de materiale de la Ateliere, altele le cumpăr pentru că mă îndrăgostesc spontan de ele în momentul în care le descopăr, multe sunt elemente de la decoraţii stricate şi reciclate.

Materiale:

  • feliuțe de portocale și de mandarine
  • lipici
  • sclipici
  • mărgele din lemn
  • bucăți de rafie


Pentru că feliuţele erau destinate decorului, fiind necomestibile, a trebuit să găsesc o soluţie să evidenţiez acest lucru. Aşa mi-a venit ideea cu sclipiciul.

Rotocoalele au fost bine unse cu lipici şi tăvălite generos prin sclipici. Mai apoi au fost sezate frumos, până a două zi, la uscat.

Am legat cu grijă bucăţică de rafie de fiecare feliuţă în parte, le-am decorat cu câte o mărgică de lemn, iar apoi le-am legat.

Fiecare feliuţă şi-a găst câte un stăpân generos. Banii au fost, din nou, în întregime donaţi.

Foarte impresionant a fost momentul în care încă aflată în plin proces de creație am fost surprinsă de Anca...donația ei generoasă și mesajul ei plin de dragoste au fost emoționante...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu