marți, 5 noiembrie 2013

"Povestea hipopotamului de plus"




 "Intr-o zi am primit un plus...de-atunci l-am luat cu mine peste tot. Il mai am si azi...e o bucatica din viata mea. Multumesc celor care mi l-au daruit."
Cum poate un intreg suflet sa fie inghesuit intr-o bucatica de plus?


Am citit mult in ultimul timp despre Fericire si despre Aventura. Despre ce credem NOI, adultii,  ca sunt, despre cum ne temem sa ajungem cu adevarat la ele. Fricile acestea nu le au insa si EI, copiii.  In fiecare seara, inainte de vise, isi tin stransi prietenii in brate si traiesc FERICIREA si AVENTURA.


Sambata, 09.11.2013 in cadrul “Atelierelor Book Corner” citim “Povestea hipopotamului de plus” de de Cristiana Dana Maier cu ilustratii de Cristina Barsony si incercam sa aflam “Cine ne dorim cu adevarat sa fim?”.

Ce este bine sa retineti:
Atelierele Creative Book Corner
Sambata, 09.11.2013, de la ora 10.00
Tema: "Povestea hipopotamului de plus" de Cristiana Dana Maier  si ilustratii de Cristina Barsony
Varsta: peste 3 ani
Taxa de participare: 10,00 ron/ copil
Participarea se face doar pe baza de inscriere pe mail: bufnitaceainteleapta@yahoo.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu