luni, 25 noiembrie 2013

"Sclipire de înger..." - Atelierul



"Sclipire de înger într-o carte" - semn de carte


Asa arata ideea la lumina zilei...
 Dar odata cu venirea noptii...


În bucătăria mea au stat la uscat 17 îngeraşi...

 Trei dintre ei au primit şi aripioare şi au mai stat la taclale...
Iar a doua zi dimineaţă...

Materiale:
  • îngeraşi din polistiren
  • tempera roz pentru feţe şi mânuţe
  • culori de pictat cu mânuţele
  • pensule
  • lipici
  • sclipici
  • spatule mari
  • spatule mici
  • carioca cu vârf subţire   
  Am pregătit îngeraşii în prealabil pictând mânuţele şi feţele. Apoi au fost gata de personalizat.

 Am început să îi pictăm cu grijă...


Şi le-am desenat feţe insiraţi din modelul din carte...

Apoi le-am adăugat strălucirea şi sclipirea...

De aici a urmat rândul mămicilor aceasta fiind o parte puţin mai dificilă. Am lipit una de alta o spatulă mare cu o spatulă mică după cum urmează: spatula mică se lipeste într-un singur punc de cea mare la jumătatea celei mari, lăsând spaţiu pe spatula mare suficient cât să lipim de ea şi îngeraşul.

Într-un final arăta cam aşa...

"Cum te cheama îngeraşule?"

Dupa Atelier, momente de tandreţe...
Sfârşit!



 

2 comentarii: