marți, 31 decembrie 2013

Mă foiesc... mă joc... mă rotesc...dansez.

Rezoluţia presupune în primul rând o dezbatere, o hotarere personală sau "colectivă" de a face sau a desface ceva care nu merge. Este un gest de fermitate, caracter şi curaj. Un moment în care parcă pui punct pentru a o lua pe altă cale.

Dar de cele mai multe ori lucrurile bune din viaţă mea vin de la sine, parcă nechemate. Stau cuminţi până când apare un vânt prielnic. 

Uneori mă sucesc şi mă răsucesc, mă întorc în toate felurile că să pot privi în toate părţile. Mi se întâmplă să mă învârt de colo până colo, aparent fără un scop. Mă foiesc... mă joc... mă rotesc...dansez.



Se obişnuieşte că la sfârşit/început de an să se adune într-un borcan decorat "rezoluţii"...dorinţe, urări de bine, momente magice, noi obiective, vise... Dar unei Bufniţe respectabile îi stă bine într-un copac cu "rezoluţii" surprinse pe morişti gigantice şi luminoase...

 Am avut un an plin, minunat, plin de proiecte, am dat peste oameni fără de seamăn, în viaţă reală şi virtuală, am avut parte de sprijin nesperat în tot ceea ce mi-am propus să fac. 

 Am de ce să va fiu recunoscătoare şi am agăţat în acel copac o

"MORIŞCĂ - REZOLUŢIE"

pentru fiecare şi un mare

MULŢUMESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu