luni, 16 decembrie 2013

Un Moș pentru fiecare...


Scriam de dimineaţă  pe pagină că iar nu am stare...Mâine Puiul de Bufniţă are serbare. Sătulă de cadouri ambalate în pungi de palstic de 0.50 de bani bucată, cu o urmă de vină că vineri din cauza spectacolului de teatru de păpuşi, eveniment la a cărui organizare am participat, nu am avut deloc inspiraţie în a bricola felicitări pentru bazarul grădiniţei şi cu conştiinciozitatea unui părinte care face parte dintr-un comitet, am hotărât că iau situaţia în mâinile mele. Anul acesta împachetez eu însămi cadourile. În ambalaje din hârtie natur, cu rafie şi tag-uri de cadou din fetru, personalizate. Îmi doresc că fiecare copil din grupa să primească câte ceva făcut de mine...probabil că puţin dintre părinţi vor observa sau aprecia, dar ştiu că Puiul de Bufniţă sigur are să se bucure.

Materiale:

  • fetru roşu, alb, maro şi roz
  • şablon adaptat
  • foarfeca
  • lipici lichid pentru textile
  • marker negru
  • vată
Am adaptat şablonul acesta, am desenat şi decupat...


Şi aşa a apărut şi o faţă simpatică...

Şi nişte cingători pe burtici...

Şi căciuliţele cu pampoane...

Barbă, ochisori...şi avem un prototip...

Mâine, după ce are să fie lipiciul uscat, mai am de adăugat doar numele fiecărui copilaș şi mecanismul de prindere...Aşa că...

VA CONTINUA...


2 comentarii:

  1. Ce Moş frumos şi uşor de făcut! Şi numai bun de pus prin casă ca decor. Clientul nr. 1 va fi holul! Bună idee!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos. Nu sunt indemanatica, dar perseverez :)

    RăspundețiȘtergere