vineri, 17 ianuarie 2014

"Puterea unui Năsturel" - prima parte



Înainte de Crăciun am pus virtual în coş câteva noi apariţii de la  Editura Cartea Copiilor. Este o editura care mi-a câştigat încă de la început încrederea şi respectul, un partener de nazejde în joaca cu Puiul de Bufniţă. Unul dintre titluri era "Gruffalo" de care am vorbit săptămâna trecută la Ateliere, iar apoi am auzit de "Năsturel". Camelia de la "Mic atelier de creaţie" a scris un articol fantastic despre această carte, atât de bine gândit, atât de profund despre PRIETENIE. Pe moment chiar am simţit că nu mai este de adăugat nimic.

Apoi am citit şi noi cartea. O scriitură curată, accesibilă, plină de prospeţime şi de ludic.

"Simplitatea este esenţă unei poveşti pentru copii, iar nu simplisimul, cum se crede uneori (...) Fiecare pagină trebuie să fie vie. Trebuie să existe mereu un element de suspans care să te facă să dai pagină, că să vezi ce se-ntâmpla." Mărturisea Don Freeman.(Ce nume sudestiv, aşa adaugă eu .)

Sâmbătă această aş vrea să ne gândim puţin la puterea pe care ne-o dau dorinţele. De multe ori suntem că şi acest ursuleţ de plus, îmbrăcaţi în salopeta de catifea verde raiată, uitaţi de prea multe ori pe raftul unui magazin cu jucării. Până când apare cineva care începe să ne iubească, să ne dorească, să ne de-a valoare cu adevărat, iar apoi ne deşteptăm şi începem să ne descoperim, să ne dorim şi noi schimbarea.

Odată ce Năsturel este descoperit pe raft şi dorit de fetiţă, începe la rândul lui să exploreze lumea care îl înconjoară şi să îşi dorească...Iar dorinţa şi iubirea duc la autocunoaştere.

"Oare acesta o fi un munte? se întreba el. De când îmi doream eu să urc pe un munte!"

"- Cred c-am ajuns într-un palat! zise Năsturel uimit. De când îmi doream eu să stau într-un palat!"

"- Cred că am ajuns acasă, zice el. De când îmi doream eu să ajung acasă!"

"- Cred că tu eşti un prieten, zice Năsturel. Întotdeauna mi-am dorit un prieten!"


"Năsturel" reprezintă tocmai această putere care vine din noi, dar care trebuie trezită şi sprijinită de şi din dragoste. În în "Năsturel" eu am descoperit o mare comoară: PUTEREA DORINŢELOR şi DRAGOSTEA.

Ce este bine să reţineţi: 

Sâmbătă de la ora 10.00
Cartea: "Năsturel", text de Don Freeman, ilustraţii de Don Freeman
Tema din 18.01.2014 "Puterea unui Năsturel"
Vârstă: peste 3 ani
Locuri disponibile: max. 15
Taxa de participare: 10,00 ron/copil
Particparea se face doar pe bază de înscriere pe mail unde este nevoie să precizaţi prenumele copilului/copiilor  şi vârsta pe: bufnitaceainteleapta@yahoo.ro 
sau pe adresa


Va rog să nu mai înscrieţi la Atelierele Book Corner copii sub 3 ani. Pentru segmentul acesta de vârstă am să reiau  în curând Atelierele "Pufuşori şi cioculeţe". Mulţumesc mult pentru înţelegere.


                              


Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu